وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

سوال : الهه

سلام خسته نباشین
من حدود شش ماه پیش با آقایی آشنا شدم که گفتن قصدشون ازدواج با منه حتی خانوم آقایی رو به عنوان خواهر و دامادشون بهم معرفی کردن،بعد چن روز از من خواستن که منو از سرکار با ماشین پسرعموش به خونه برسونن منم از سر سادگی بعد از کلی اصرار قبول کردم،من پشت نشستم پسر عموش رانندگی میکرد اونم جلو نشست،بعد از چن دقيقه ماشین رو يه جا بغل خيابون نگه داشتن چن ثانیه بعد ماشین پلیس اومد آقای مثلا خواستگار 
از شیشه جلو فرار کرد من موندم و راننده،مارو گرفتن به جرم رابطه نامشروع،من روز دادگاه با مشورت پدرم با راننده هماهنگ شدیم و گفتیم که من مسافر بودم که به علت نبود تاکسی سوار ماشین شخصی شدم که مسافر کشی میکرده،راننده هم حرفای منو زد،من بعدش دیگه اون آقای خواستگار ندیدم و ازش بیخبرم و هنوز نگرفتنش یه بار دیگه هم به دادگاه احضار شدم و حرفای قبلمو زدم،نمیدونم بالاخره تکلیف من چی میشه؟اگه اون آقارو دیر گرفتن یا هيچوقت نگرفتنش تکلیف من چیه،خیلی از کارم پشيمونم و هر بلایی سرم اومد از سر سادگی بود، حاضرم شلاقم بخورم فقط این قضیه تموم شه کل زندگیم مختل شده،موضوع آبروی من در ميونه خواهش میکنم به خاطر رضای خدا کمکم کنین.

جواب داده شد


سلام و عرض ادب.

به موجب قانون و همچنین نظريه مشورتي:937/92/7 - 23/5/92 ،صرف خلوت نمودن با مرد یا زن در یک مکان مثل خانه یا اتومبیل نمی تواند مصداق رابطه نامشروع باشد.ضمن اینکه شما صندلی عقب نشسته بودید و آقا پشت فرمان. در حال حاضر دفاعیات شما خوب و کافیست. احتمال بسیار زیاد شما از اتهام انتسابی تبرئه خواهید شد.تنها مراقب باشید در جلسات بعدی دادسرا و دادگاه همان دفاعیات قبلی را بیان کنید.

آرزوی موفقیت میکنم



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت11:05---7 ارديبهشت 1395
با سلام

پدرم سه سال پیش وام بافت فرسوده گرفته البته حدود 60م ت مونده باقی آن هم صرف ساخت خونه شده .

حالا اون فوت کرده .از طرف وراث یکی از ما وکیل شدیم برای انجام کلیه کارعای اداره و .....

بانک وام دهنده میگه ما نمی دونیم چه باید بکنیم , باقی وام رو به شما بدیم .

لطفا راهنمایی کنید هم پرای دریافت باقیمانده وام و هم تقسیط و بازپرداخت آن طبق قرارداد بانک با متوفی.
پاسخ:سلام و عرض ادب. طبق قانون اشخاصی که اسامی آنها در گواهی حصر وراثت قید گردیده است ،قایم مقام شحص متوفی میباشند.لذا کلیه قراردادها و مطالبات و بدهی های مرحوم بر عهده آنهاست.بانک باید همکاری نموده و طبق توافقات صورت گرفته سابق به شما الباقی وام رو پرداخت کنه و شما نیز به عنوان ورثه ملزم به باز پرداخت اقساط هستید وگرنه از اموال متوفی برداشت خواهد شد. موفق و موید باشید


الهه
ساعت1:09---27 خرداد 1394
سلام
خیلی ازتون ممنونم نمیدونم چطوری تشکر کنم،فقط يه سوال اگه دستگیری آقای فراری خیلی طول کشید(الان شش ماه شده) من میتونم به دادگاه اعتراض کنم؟آقای راننده که پسرعموش بود اسم مستعار(اسم شناسمه ای شو نگف)و فامیلی شوبه دادگاه داد حتی آدرس خونشونم گف من موندم چرا هنوز نگرفتنش در ضمن اینجا شهر کوچیکی هس
پاسخ: سلام و عرض ادب شما بیان کردین خاستگار پس از رویت پلیس از پنجره فرار کرده و شما و پسر عموی او در ماشین بودید.در حال حاضر رابطه نامشروع منتسب به شما و پسر عمو است و دستگیر شدن یا نشدن خاستگار جعلی ربطی به این موضوع ندارد.چنانچه شما از خاستگار شکایت دارید باید مستقلا طرح شکایت نمایید. موفق و موئد باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:رابطه نامشروع,جرم رابطه نامشروع,مجازات رابطه نامشروع, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 658
بازدید کل : 125120
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1